lördag 15 september 2012

Slutkonsumerat?

Mycket smart bok!
Den här boken köpte jag idag. Boken är späckad med massor av tips hur man kan förnya sin garderob genom att göra nytt av gammalt. Jag fick massor av ideer av att bläddra i den.
I min garderob finns en hel del kläder som är några nummer för små (hmpf!!). De hänger där i tron om att jag någon gång kommer att komma i dom - vilket förstås aldrig kommer att hända. Kläderna är fina och onötta så jag kan inte heller slänga dom för att köpa nytt - nä, det kan jag inte med. Inte för att jag är osund på något vis - jag tränar och äter nyttigt. Men åldern har tydligen bestämt att det är så här min kropp ska se ut nu... Okej då da, kan inte berget komma till Muhammed - får Muhammed komma till berget. Härmed påbörjas projekt do-redo på allvar:-) En helt nygammal garderob ska utformas denna höst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar