onsdag 5 december 2012

Sytt av vaxduk

Min son har lagt beslag på min träningsväska. Inte för att det gör något, den var ändå tråkigt svart och vanlig. Kvar fanns bara ryggsäckar och ryggsäckar är enligt mig opraktiska som träningsväska. Jag vill öppna väskan och kunna se allt som är däri. Inte ta ut allt först som man måste med en ryggsäck!
Sprang på ett prickigt vaxdukstyg när jag var på kökshanduksjakt. Vips - där var träningsväskan! Lite rödvitprickigt i kombination med svartvitprickigt resulterade i denna glada väska:-)
Fodret hittade jag i min stora godispåse av rutiga stuvbitar från gamla arbetet. Visst blev den extra knasig och rolig med rutigt foder! Har klippt ut delar till en svart väska med röd ficka som jag tänkte ge bort i julklapp :-)
Har införskaffat etiketter med min logo på - lite extra piff!

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar